HEMMA!!!!

Som alla kanske har förstått så är jag och Amanda redan hemma och har varit det sen den Onsdagen den 25 april :)

Men vi kunde inte berätta det här på bloggen eftersom att jag (Pizi) skulle överraska mina föräldrar :) Så jag sade till min mamma att jag skulle komma hem på Torsdagen och att hon skulle söga til pappa att jag skulle komma hem på Fredagen och till pappa sa jag att skulle komma hem på Fredagen eftersom att han var i GBG. :D

Sandra skjutsade hem mig från stan och vi ringde mamma på vägen hem eftersom att hon skulle fara å jobba kl 16 å kl va typ 15 när vi for från stan. Vi sa till mamma att jempa hade glömt sin fottbollsväska i bilen och hon behövde den på kvällen till hennes träning. Så vi bestämde att vi skulle träffas på parkeringen på slöjdarnashus utanför vännäs. Vi kom dit före mamma så jag lade mig i baksätet och väntade tills Samuel sa att jag skulle kliva ur. Jag kan säga att mamma såg ut som att hon hade sett ett spöke! HAHAHAH jag har aldrig sett henne i en sån chock men roligt var det :)

Pappa blev dock inte lika överraskad men då var jag ju som hemma och kom ut ur mitt rum. Men han tyckte att det var roligt att jag hade kommit hem redan :D

Så överraskningarna funkade och nu så är vi hemma och har varit det i en vecka nu :D Så nu taggar vi STUDENTEN!!!!!!!!!!!!! 

Hare bra allihopa!!! :D :D :D :D :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0