Dag 9!

Hejsan bloggen och alla läsare!

Det var egentligen Amanda´s tur att blogga men hon orkade inte så jag får väl blogga då :D

Idag så fick Amanda hålla i varmrätterna helt själv och jag fick hålla i kallkök. Så det är som roligt att dom börjar släppa oss mer ochlåta oss ta hand om gäster och visa att vi verkligen kan och vill. 

Imorgon så är det bara lunchgäster så vi slutar kanske ca 17 imorrn så då hade jag tänka fara ut å springa och bara vara. Sen så funderar jag på att tvätta eftersom att det skulle behövas och sen så tror jag att det blir att gå ut och gå också om vädret tillåter det :)

Idag har det tyvärr regnat hela dagen, men inga sura miner för jag och Amanda vi har jobbat hela dagen, hela 15 timmar idag :) :)

Blir väl att vi kommer hem ganska mkt tidigare som vi har planerat och hoppats på :D Vill ju som hem till studenten, balen, kompisar, pojkvän och att int glömma familjen såklart :D

Jag kör en bildbomb någon annan dag tyvärr men jag tänkte faktiskt gå och sova för att orka med morgondagen och var pigg och fräsh :D :D

Hörs imorrn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0