Dag 15!

Heeej allihopa!
Idag fick jag och Amanda fixa frukosten helt själva och det var ett stort steg! :) Men sjukt roligt var det kan jag lova!

Sen så fick jag (pizi) fixa lunchen helt själv eftersom att jag var i varmkök idag! Så till lunch serverade jag kalvinnanlår men gräddsås, rostade rotfrukter och potatis. Det blev superbra för jag har aldrig gjort gräddsås på äpple förut tror jag iaf. Men det kan jag starkt rekommendera! :P

Efter lunchen så började vi preppa för Tisdag och rensa lite i kylar och frysar. Sen så började vi förbereda inför en matkurs som skulle hållas i restaurangköket som vi fick vara med på. Det var väldigt trevligt och vi skrattade en hel del. 

Jag kan ärligt säga att jag vet int om vi har gjort så mkt mer idag mest pillrat med lite småsaker som endå måste göras som tex: frukost, mackor, reda såser, koka upp såser m.m. Å sen lite praktikant jobb som vanligt tex skala lök, potatis, städa m.m

Hoppas att ni har det underbart där hemma för snart är det slut på friden för snart kommer vi hem!!!!!! :D :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0